
Vind hier het antwoord op de meestgestelde vragen per categorie
Algemeen
Wat is het verschil tussen Valk Store, Valk at Home, Valk shop en Valk voor Thuis?
Valk Store is door Van der Valk Service Center opgericht en verkoopt herkenbare Van
der Valk producten, die in minimaal 40% van de Van der Valk hotels gebruikt
worden.
Valk at Home wordt ook wel Valk Design genoemd, zij richten zich
vooral op het inrichten van hotels, maar ook bedrijven of particulieren. De
design-producten die ze hierbij gebruiken worden verkocht in hun webshop.
Valk Shop valt onder Valk Internationaal en houdt zich uitsluitend bezig met supermarkt
acties.
Valk voor Thuis heeft producten die met name in Valk Exclusief hotels
liggen.
Wat zijn de lopende kortingsacties?
Bij Valk Store garanderen we altijd luxe hotelkwaliteit voor een goede prijs. Onze belangrijkste missie is om de ultieme hotelervaring voor iedereen beschikbaar te maken. Om dit te bewerkstelligen, zijn er zo nu en dan kortingsacties. Een overzicht van alle lopende acties vindt je op de pagina met actievoorwaarden. Deze hebben vaak een kortstondige looptijd en zijn van toepassing op een deel van ons assortiment.
Houd onze website dus goed in de gaten!
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Ben je niet tevreden met het geleverde product? Hieronder vindt je onze retourvoorwaarden terug per product.
Algemene voorwaarden
- Het artikel is niet gebruikt, beslapen of beschadigd.
- Het artikel moet in de originele verpakking zitten.
- De verzendkosten voor het retourneren van een pakket zijn voor eigen rekening. Deze bedragen €4,95 voor reguliere producten. Voor Voordelige Buitenkansjes betaalt u €6,95. Retouren uit het buitenland kosten €7,95.
- Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na levering.
Bedden, matrassen en toppers
Onze bedden, matrassen en toppers worden na de bestelling in productie gezet, hierdoor is het niet mogelijk om deze producten te retourneren. Indien het bed of bedonderdelen onvolkomenheden heeft, kun je contact opnemen met de support afdeling van Valk Store via support@valkstore.nl, 088-0246333 of vul het contactformulier in.
Omruilen
Het is niet mogelijk om de bestelling om te ruilen. Mocht je een ander product willen dan kun je jouw bestelling retourneren (mits je aan de retourvoorwaarden voldoet) en daarna kun je een nieuwe bestelling plaatsen.
Retourpakketten welke niet zijn aangemeld kunnen niet worden verwerkt. Tevens is ons genoemde adres op de website niet geschikt voor retourneringen en bezoeken.
Mocht je aan de retourvoorwaarden voldoen, kun je contact opnemen via het contactformulier. Je zult dan een bericht ontvangen met aanvullende informatie inclusief het retourlabel. Het bedrag (exclusief de retourkosten) ontvang je terug op je rekening nadat wij de retourzending hebben ontvangen.
Let op: Ons aangegeven adres op de website, is geen retouradres. Aangekomen retourneren op dit adres kunnen niet in behandeling worden genomen.
Hoe kan ik mij aanmelden voor proefslapen?
Wil je graag een bed kopen maar twijfel je of het bed aan de eisen voldoet? Je kan ervoor kiezen om te gaan proefslapen in één van onze Van der Valk hotels. Je kunt de proefslaapaanvraag doen via support@valkstore.nl of vul het contactformulier in.
Wanneer je gaat proefslapen kan je via de website van het desbetreffende hotel voor de beschikbare tarieven en arrangementen boeken. De proefslaapkorting ontvang je als je bij één van de hotels uit het onderstaande lijstje reserveert, ongeacht het arrangement, datum van overnachting of het kamertype. Indien je in één van deze hotels een overnachting hebt geboekt, vernemen wij graag voorafgaand het reserveringsnummer zodat wij het hotel op de hoogte kunnen brengen. Wanneer je na afloop van de overnachting het bed wenst te kopen, ontvang je een deel van de overnachting terug in de vorm van €100,- korting op de bedden. De proefslaapkorting is niet geldig in combinatie met andere kortingscodes.
De korting is geldig op onderstaande producten:
- Van der Valk Luxury Hotelbed + matras
- Van der Valk Luxury Hotelbed + matras + topper
- Van der Valk Luxury Hotelbed + gestoffeerd matras + topper + achterwand
De bedden, matrassen en toppers zijn te vinden in 37 Van der Valk hotels. Een aantal van deze hotels doen mee aan de proefslaapactie.
De hotels die wij adviseren om te boeken zijn:
- Van der Valk hotel Cuijk
- Van der Valk hotel Delft
- Van der Valk hotel Gilze
- Van der Valk hotel Gorinchem
- Van der Valk hotel Hoorn
- Van der Valk hotel Lelystad
- Van der Valk hotel Luik
- Van der Valk hotel Mechelen
- Van der Valk hotel Texel
- Van der Valk hotel Veenendaal
Graag willen wij je erop attenderen dat in de hotels niet altijd het exacte bed staat. Hier staan uitvoeringen van de lijn van het bed dat wij verkopen, ieder jaar worden er in het bed verbeteringen toegepast.
Actievoorwaarden:
- De korting is uitsluitend geldig op bovengenoemde artikelen.
- De korting is eenmalig te verkrijgen voor één bed, niet voor meerdere bedden.
- Je ontvangt de korting uitsluitend wanneer je ons van te voren op de hoogte hebt gebracht van de proefslaap overnachting en het reserveringsnummer bij ons bekend is.
- De korting is € 100,- ongeacht de waarde van de overnachting.
- De korting is € 100,- ongeacht het arrangement van de overnachting.
- De korting is € 100,- ongeacht het datum van de overnachting.
- De korting is € 100,- ongeacht het kamertype van de overnachting.
- De korting is geldig tot uiterlijk 1 maand na de overnachting.
- De korting kan niet worden uitgewisseld aan anderen.
- De korting kan niet gecombineerd worden met andere kortingsacties.
- De korting is uitsluitend geldig wanneer je na afloop van de reservering een bed wenst te kopen.
Tevens voorzien wij van een stalenservice voor het maken van jouw beslissing. Alle informatie over de stalenservice vindt je hier.
Indien je de exacte bedden en bedonderdelen wenst te bekijken, is het mogelijk een afspraak te maken in de showroom in Tilburg. Klik hier om de beschikbaarheid van de showroom in te zien en een afspraak in te plannen.
Mocht je nog verdere vragen hebben over het proefslapen, vernemen wij dit graag via support@valkstore.nl of vul het contactformulier in.
Ik heb een meubel gezien in een Van der Valk Hotel, waar kan ik deze kopen?
Is het gewenste artikel niet vindbaar in de Valk Store? Omdat de hotels
zelfsturend zijn, kiezen zij zelf hun leveranciers. Om deze reden raden wij aan
om direct contact op te nemen met het hotel.
Daarnaast kan het zijn dat Valk at Home heeft wat je zoekt. Zij zijn te vinden op valk-at-home.nl of bereikbaar via +31 33 2990314.
Waarom heb ik maar één deel van mijn bestelling ontvangen?
Wanneer een bestelling is geplaatst met meerdere producten, kan het zijn dat deze
vanuit verschillende leveranciers worden verstuurd en om deze reden niet
tegelijk geleverd worden. Je ontvangt een track & trace link om de bestelling te volgen.
Ik heb een volle spaarkaart van een supermarkt/tankstation. Waar kan ik deze inleveren?
Valk Shop valt onder Valk Internationaal en houdt zich uitsluitend bezig met supermarktacties. Voor actievoorwaarden, spelregels en vragen kan je contact opnemen via 088-1825547 en info@valk-shop.nl.
Ik heb een kortingscode gekregen, maar de code werkt niet in de winkelwagen.
Vervelend om te horen dat de kortingscode niet werkt. Er kunnen verschillende oorzaken zijn:
- De kortingscode is niet geldig: klik hier voor meer informatie over de voorwaarden en geldigheid van kortingscodes.
- De kortingscode is niet geldig op alle producten in het winkelmandje: sommige kortingscodes zijn beperkt geldig of alleen op geselecteerde producten. In het winkelmandje kan er gezien worden of product(en) in aanmerking komen voor de actie.
- De kortingscode is verkeerd geschreven: het is belangrijk om de kortingscode exact over te nemen. De kortingscode werkt niet wanneer de code niet op de juiste manier is ingevuld. Wij raden aan om de kortingscode nogmaals te controleren op hoofdletters en leestekens.
Hoe kan ik de 5% inschrijfkorting inzetten?
Je ontvangt jouw unieke 5% kortingscode wanneer je inschrijft voor de nieuwsbrief van Valk Store. Wanneer je naar de hoofdpagina gaat van de webshop en naar beneden scrolt, zie je de mogelijkheid om in te schrijven voor de nieuwsbrief. Deze ontvang je in je mailbox. Nadat je de kortingscode hebt ontvangen, is deze te zetten op de betaalpagina. De korting is 7 dagen geldig en niet in te zetten op afgeprijsde artikelen, in combinatie met andere acties of op giftcards.
iDEAL in3 - Spreid je betaling in 3 keerzonder rente
Wil je jouw aankoop niet in één keer betalen?
Met iDEAL in3 kun je jouw aankoop gespreid over 3 termijnen binnen 60 dagen betalen, zonder enige extra kosten. Dit geldt voor aankopen vanaf €50,- tot
maximaal €5.000,-.
Voordat je betaling wordt verwerkt, voeren we een snelle controle van je gegevens uit. Mocht je betalingsverzoek om wat voor reden dan ook niet worden goedgekeurd, neem dan contact op met IDEAL in3 of kies een andere betaalmethode. Voor meer details over iDEAL in3, bezoek Ideal in 3
Hoe het werkt:
1. Kies bij het afrekenen voor iDEAL in3:
Selecteer iDEAL in3 als betaalmethode, waarna een snelle controle van je gegevens plaatsvindt.
2. Eerste betaling & verzending:
Doe de eerste betaling, een derde van het totale bedrag, via iDEAL en je bestelling wordt direct verzonden.
3. Vervolgtermijnen:
De tweede termijn betaal je binnen 30 dagen, en de derde termijn binnen 60 dagen. Wij sturen je tijdig herinneringen, zodat je geen betaling mist.
Bedden
Is het bed uit de Valk Store hetzelfde als in een Van der Valk Hotel?
Je vindt de bedden die wij aanbieden in onze webshop in de volgende 37 Van der Valk hotels:
- Akersloot
- Almelo – Theaterhotel
- Almere
- Amersfoort – A1
- Beveren (BE)
- Brasschaat – Dennenhof (BE)
- Breda – Princeville
- Breukelen
- Charleroi Airport (BE)
- Cuijk – Nijmegen
- Delft – A4
- Drongen – Gent (BE)
- Gent (BE)
- Gilze – Tilburg
- Gorinchem
- Hamburg – Wittenburg (DE)
- Hardegarijp – Leeuwarden
- Hilversum – De Witte Bergen
- Hoorn
- Lelystad
- Leusden
- Luik – Sélys (BE)
- Mechelen (BE)
- Nazareth – Gent (BE)
- Nivelles Sud (BE)
- Oostzaan – Amsterdam
- Ridderkerk
- Spier – Dwingeloo
- 's-Hertogenbosch – Vught
- Texel – De Koog
- Tiel
- Veenendaal
- Verviers (BE)
- Wieringermeer
- Zaltbommel – A2
- Zuidbroek - Groningen
- Zwijndrecht – ARA
Graag willen wij je erop attenderen dat in de hotels niet altijd het exacte bed staat. Hier staan uitvoeringen van de lijn van het bed dat wij verkopen, ieder jaar worden er in het bed verbeteringen toegepast.
Tevens voorzien wij van een stalenservice voor het maken van jouw beslissing. Alle informatie over de stalenservice vindt je hier.
Indien je de exacte bedden en bedonderdelen wenst te bekijken, is het mogelijk een afspraak te maken in de showroom in Tilburg. Klik hier om de beschikbaarheid van de showroom in te zien en een afspraak in te plannen.
Wat is de levertijd van het bed?
De gemiddelde levertijd van de bedden is momenteel 6 weken. De leverancier neemt
na 6 weken contact met je op om een leverafspraak te maken. Bedden,
matrassen en toppers worden enkel geleverd in Nederland en België.
Is het bed ook beschikbaar in andere maten dan welke wordt aangeboden in de webshop?
Heb je speciale wensen of afwijkende maten? Neem contact met ons op via het contactformulier, de aankoop van het product verloopt via offerte in plaats van via de webshop. Wij kijken altijd graag met je mee naar de mogelijkheden.
Waar kan ik de bedden bekijken?
Je kunt ervoor kiezen om te gaan proefslapen in een van onze Van der Valk hotels. Via het contactformulier of via support@valkstore.nl kan je de aanvraag indienen voor het proefslapen.
Indien je de exacte bedden en bedonderdelen wenst te bekijken, is het mogelijk een afspraak te maken in de showroom in Tilburg. Klik hier om de beschikbaarheid van de
showroom in te zien en een afspraak in te plannen.
Zijn dit de bedden van Swiss Sense?
Een aantal Van der Valk hotels hebben bedden van het merk Swiss Sense. Omdat de Van der Valk hotels zelfsturend zijn, kiezen zij zelf hun
leveranciers. De bedden in Valk Store zijn samen met een andere leverancier
ontwikkeld. Zo streven we elke dag weer naar de beste kwaliteit en ultiem
comfort voor onze gasten, in onze hotels en voor thuis. U vindt de bedden die
wij aanbieden in onze webshop in de volgende 37 Van der Valk hotels:
- Akersloot
- Almelo – Theaterhotel
- Almere
- Amersfoort – A1
- Beveren (BE)
- Brasschaat – Dennenhof (BE)
- Breda – Princeville
- Breukelen
- Charleroi Airport (BE)
- Cuijk – Nijmegen
- Delft – A4
- Drongen – Gent (BE)
- Gent (BE)
- Gilze – Tilburg
- Gorinchem
- Hamburg – Wittenburg (DE)
- Hardegarijp – Leeuwarden
- Hilversum – De Witte Bergen
- Hoorn
- Lelystad
- Leusden
- Luik – Sélys (BE)
- Mechelen (BE)
- Nazareth – Gent (BE)
- Nivelles Sud (BE)
- Oostzaan – Amsterdam
- Ridderkerk
- Spier – Dwingeloo
- 's-Hertogenbosch – Vught
- Texel – De Koog
- Tiel
- Veenendaal
- Verviers (BE)
- Wieringermeer
- Zaltbommel – A2
- Zuidbroek - Groningen
- Zwijndrecht – ARA
Zijn er stofstaaltjes beschikbaar om de stoffen en kleuren te bekijken?
Ja, wij voorzien een stalenservice voor het maken van uw beslissing. Wij raden aan om voor dat u een bed, matras en of topper besteld of akkoord geeft op de offerte, gebruik te maken van onze stofstalenservice, zodat u zeker weet welke kleur u besteld. Het kan voorkomen dat er kleurverschil zit in de afbeeldingen op in de Valk Store en in de werkelijke stof. Alle informatie
over de stofstalenservice vindt u hier.
Wanneer u geen gebruik maakt van de stofstalenservice, kunnen
opmerkingen over kleurverschillen tussen het geleverde product en uw
verwachtingen naar aanleiding van de afbeelding niet worden verwerkt. Dit geldt
tevens voor kleurverschillen die het gevolg kunnen zijn van lichtinval of
andere omgevingsfactoren.
Wat is de garantieregeling voor de bedden?
Onze bedden, matrassen en toppers worden na bestelling in productie gezet, hierdoor is het niet mogelijk om deze producten te retourneren. Indien jouw bed of bedonderdelen onvolkomenheden heeft, kunt u contact opnemen met de support afdeling van Valk Store.
Indien er onvolkomenheden ontstaan dan gelden de volgende CBM
bepalingen:
- Op klachten die binnen een jaar van aankoop worden geconstateerd, wegens fabrieksfouten, geven wij volledige garantie.
- Binnen 2 jaar na aankoopdatum zijn 2/3de van de kosten van reparatie en/of vervanging voor onze rekening, binnen 3 jaar is dit 1/3de deel.
- Garantie geldt alleen, indien en mits, het artikel op de juiste wijze is gebruikt. Schade door vocht en normale slijtage vallen niet onder de garantie.
Wij raden aan om voor dat je een bed, matras en of topper besteld of akkoord geeft op de offerte, gebruik te maken van onze stofstalenservice, zodat je zeker weet welke kleur je besteld. Het kan voorkomen dat er kleurverschil zit in de afbeeldingen op in de Valk Store en in de werkelijke stof. Alle informatie over de stofstalenservice vindt u hier.
Wanneer je geen gebruik maakt van de stofstalenservice, kunnen opmerkingen over kleurverschillen tussen het geleverde product en jouw verwachtingen naar aanleiding van de afbeelding niet worden verwerkt. Dit geldt tevens voor kleurverschillen die het gevolg kunnen zijn van lichtinval of andere omgevingsfactoren
Kan ik een bed retourneren?
Nee, dit is niet mogelijk. Onze bedden, matrassen en toppers worden na bestelling in productie gezet, hierdoor is het niet mogelijk om deze producten te retourneren. Indien jouw bed/bedonderdelen onvolkomenheden heeft, kunt u contact opnemen met de support afdeling van Valk Store. Alle retrourvoorwaarden vindt u op deze pagina.
Wat zijn de afmetingen van het bed?
De bedonderdelen hebben verschillende afmetingen, zoals hieronder vermeld:
- Bedpoten: 6 centimeter (mogelijkheid tot alternatieve bedpootjes)
- Boxspring: 30 centimeter
- Matras: 18 centimeter
- Topper: 10 centimeter
- Hoogte hoofdbord: 110 centimeter
- Breedte hoofdbord: 10 centimeter extra van het bed
- Compleet standaard bed: 64 centimeter
Kan de achterwand even breed als het bed geleverd worden?
Ja, de achterwand kan even breed geproduceerd worden als het bed. Wij vernemen graag uw ordernummer, zodat wij met de leverancier ervoor kunnen zorgen dat de achterwand even breed gemaakt wordt als het bed. Tevens is het mogelijk om de achterwand in twee delen te laten leveren. Dit betreft een meerprijs van €60,50. Je ontvangt hiervoor een losse factuur.
Is het mogelijk om 2 x 1-persoonstopper te kiezen in de set, in plaats van 1 x 2-persoons topper?
Ja, het is mogelijk om twee keer een eenpersoonstopper te kiezen in de set, in
plaats van één tweepersoons topper. Wij vernemen graag jouw ordernummer, zodat wij met de leverancier ervoor kunnen zorgen dat de juiste samenstelling van het bed bij je geleverd wordt met twee 1-persoons topper. Geef je ordernummer door via support@valkstore.nl of vul het contactformulier in.
Beschikken de bedden over opslagruimte?
Nee, in onze webshop verkopen wij de bedden zoals deze ook in onze hotels te vinden zijn, dus zonder opslagruimte. Mocht je interesse hebben in een bed met opslagruimte, neem contact op via het contactformulier. Wij kijken met je mee naar de mogelijkheden via offerteaanvraag.
Matrassen en toppers
Is het matras uit de Valk Store hetzelfde als in een Van der Valk Hotel?
Je vindt de matrassen die wij aanbieden in onze webshop in de volgende 37 Van der Valk hotels:
- Akersloot
- Almelo – Theaterhotel
- Almere
- Amersfoort – A1
- Beveren (BE)
- Brasschaat – Dennenhof (BE)
- Breda – Princeville
- Breukelen
- Charleroi Airport (BE)
- Cuijk – Nijmegen
- Delft – A4
- Drongen – Gent (BE)
- Gent (BE)
- Gilze – Tilburg
- Gorinchem
- Hamburg – Wittenburg (DE)
- Hardegarijp – Leeuwarden
- Hilversum – De Witte Bergen
- Hoorn
- Lelystad
- Leusden
- Luik – Sélys (BE)
- Mechelen (BE)
- Nazareth – Gent (BE)
- Nivelles Sud (BE)
- Oostzaan – Amsterdam
- Ridderkerk
- Spier – Dwingeloo
- 's-Hertogenbosch – Vught
- Texel – De Koog
- Tiel
- Veenendaal
- Verviers (BE)
- Wieringermeer
- Zaltbommel – A2
- Zuidbroek - Groningen
- Zwijndrecht – ARA
Graag willen wij je erop attenderen dat in de hotels niet altijd het exacte matras ligt. Hier liggen uitvoeringen van de lijn van het matras dat wij verkopen, ieder jaar worden er in het matras verbeteringen toegepast.
Tevens voorzien wij van een stalenservice voor het maken van jouw beslissing met betrekking tot de stof van een gestoffeerd matras. Alle informatie over de stalenservice vindt je hier.
Indien je het exacte matras wenst te bekijken, is het mogelijk een afspraak te maken in de showroom in Tilburg. Klik hier om de beschikbaarheid van de showroom in te zien en een afspraak in te plannen.
Wat is de hardheid van het matras?
Het standaard van onze matrassen is een medium hardheid. Mocht u een firm variant willen, is dit mogelijk zonder extra kosten. Geef uw specificaties en ordernummer aan ons door via het contactformulier of via support@valkstore.nl.
Wat is de gewichtsklasse van het matras?
Wij raden onze medium matrassen aan tot 120 kilo. Vanaf 120 kilo raden wij aan om gebruik te maken van onze firm matrassen. Mocht u een firm variant willen, is dit mogelijk zonder extra kosten. Geef uw specificaties en ordernummer aan ons door via het contactformulier of via support@valkstore.nl.
Is het matras te verkrijgen in een stevige variant?
Ja, dit is mogelijk. Hier komen geen extra kosten bij. Geef uw specificaties en ordernummer aan ons door via het contactformulier of via support@valkstore.nl.
Is het matras geschikt voor een verstelbare bodem?
Ja, onze matrassen zijn geschikt voor bedden met verstelbare bodems.
Kan ik het matras retourneren?
Nee, het is niet mogelijk het matras te retourneren. Onze bedden, matrassen en
toppers worden na bestelling in productie gezet, hierdoor is het niet mogelijk om deze producten te retourneren. Indien uw bed/bedonderdelen onvolkomenheden heeft, kunt u contact opnemen met de support afdeling van Valk Store. Alle retourvoorwaarden vindt u op deze pagina.
Is er een proefperiode voor het matras?
Nee, wij werken niet met proefperiodes voor de matrassen. Wilt u graag een matras kopen maar twijfelt u of het matras aan uw eisen voldoet? U kunt ervoor kiezen om te gaan proefslapen in een van onze Van der Valk hotels. Via het contactformulier of via support@valkstore.nl kunt u de aanvraag indienen voor het proefslapen.
Indien u de exacte bedden en bedonderdelen wenst te bekijken, is het mogelijk een afspraak te maken in de showroom in Tilburg. Klik hier om de beschikbaarheid van de showroom in te zien en een afspraak in te plannen.
Liggen de matrassen ook comfortabel zonder topper?
Ja, de matrassen liggen comfortabel zonder topper. Wij raden echter wel altijd aan om voor een topper te kiezen voor extra bescherming van uw bed en matras. Gestoffeerde matrassen kunnen niet zonder topper.
Hoeveel pocketveren heeft het matras?
De matrassen in webshop hebben 275 pocketveren per vierkante meter. Het verschil in hardheid komt vanuit het schuim dat verwerkt is in de matrassen. Het verschil in hardheid komt vanuit het schuim dat verwerkt is in de matrassen. Kijk op deze pagina voor alle product specificaties.
Is het matras beschikbaar in andere maten dan wordt aangeboden in de webshop?
Ja, het is mogelijk een matras in andere maten te bestellen dat in de webshop beschikbaar is. Heeft u speciale wensen of afwijkende maten? Neem contact met ons op via het contactformulier, dan kijken wij met u mee naar de mogelijkheden.
Wat is de functie van een topper, heb ik er één nodig?
Een topper geeft bescherming aan uw bed en matras, daarnaast biedt het extra ligcomfort. Een topper is niet noodzakelijk, maar wel aan te raden voor een ultieme hotelervaring.
Is deze topper geschikt voor een bed met een verstelbare bodem?
Nee, wij hebben geen splittoppers beschikbaar in onze webshop. Om deze reden is een tweepersoonstopper niet geschikt voor een bed met een verstelbare bodem. Het is uiteraard wel mogelijk bij gebruik van twee eenpersoons toppers.
Wat voor vulling heeft de topper?
De topper heeft een koudschuim vulling en past zeer goed op de pocketveer matrassen uit onze webshop.
Is dit dezelfde topper als in een Van der Valk Hotel?
Je vindt de toppers die wij aanbieden in onze webshop in de volgende 37 Van der Valk hotels:
- Akersloot
- Almelo – Theaterhotel
- Almere
- Amersfoort – A1
- Beveren (BE)
- Brasschaat – Dennenhof (BE)
- Breda – Princeville
- Breukelen
- Charleroi Airport (BE)
- Cuijk – Nijmegen
- Delft – A4
- Drongen – Gent (BE)
- Gent (BE)
- Gilze – Tilburg
- Gorinchem
- Hamburg – Wittenburg (DE)
- Hardegarijp – Leeuwarden
- Hilversum – De Witte Bergen
- Hoorn
- Lelystad
- Leusden
- Luik – Sélys (BE)
- Mechelen (BE)
- Nazareth – Gent (BE)
- Nivelles Sud (BE)
- Oostzaan – Amsterdam
- Ridderkerk
- Spier – Dwingeloo
- 's-Hertogenbosch – Vught
- Texel – De Koog
- Tiel
- Veenendaal
- Verviers (BE)
- Wieringermeer
- Zaltbommel – A2
- Zuidbroek - Groningen
- Zwijndrecht – ARA
Graag willen wij je erop attenderen dat in de hotels niet altijd het exacte topper ligt. Hier liggen uitvoeringen van de lijn van de topper die wij verkopen, ieder jaar worden er in de topper verbeteringen toegepast.
Indien je de exacte topper wenst te bekijken, is het mogelijk een afspraak te maken in de showroom in Tilburg. Klik hier om de beschikbaarheid van de showroom in te zien en een afspraak in te plannen.
Hoe lang gaat een topper mee?
Een topper kan tot 7 jaar mee gaan. Het is uiteraard wel afhankelijk hoe vaak deze gedraaid en gekeerd wordt. Wij raden aan de topper wekelijks te draaien, om de kwaliteit te waarborgen.
Wat is de gemiddelde levertijd van de toppers en matrassen op dit moment?
De gemiddelde levertijd van de matrassen en toppers is momenteel 3 weken. De leverancier neemt na 6 weken contact met u op om een leverafspraak met u te maken. Bij maatwerk kan het voorkomen dat een van de producten niet op voorraad of niet leverbaar is. Wij zullen in dit geval zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Is deze topper geschikt voor ieder matrastype?
Ja, onze toppers zijn geschikt voor ieder type matras.
Giftcards
Wat is de gemiddelde levertijd van een Van der Valk giftcard?
De gemiddelde levertijd van de Van der Valk Giftcard is 3 tot 5 werkdagen binnen Nederland en 5 tot 7 werkdagen naar het buitenland. De Valk E-Giftcard wordt op werkdagen binnen 24 uur verwerkt. Deze ontvangt u in de opgegeven e-mailbox.
Waar is de Van der Valk giftcard in te zetten?
U kunt de giftcard in alle Van der Valk en Van der Valk Exclusief hotels inzetten voor een overnachting, ontbijt, lunch of diner.
Waarvoor kan ik de giftcard inzetten?
U kunt de giftcard in alle Van der Valk en Van der Valk Exclusief hotels inzetten voor een overnachting, ontbijt, lunch of diner inclusief de bar. De giftcard is in te zetten ongeacht het arrangement, feestdag, actie of deal.
Ik wil een nachtje weg cadeau geven, hebben jullie hier ook giftcards voor?
Ja, u kunt de giftcard uit onze webshop in alle Van der Valk en Van der Valk Exclusief hotels inzetten voor een overnachting, ontbijt, lunch of diner. U vindt de Van der Valk giftcard op deze pagina.
Is de Van der Valk giftcard ook digitaal te verkrijgen?
Ja, het is mogelijk een e-Giftcard te bestellen. Na bestelling wordt deze de eerstvolgende werkdag verstuurd naar het opgegeven e-mailadres. Bij bestellingen in het weekend wordt de kaart op de eerstvolgende werkdag verstuurd. U vindt de Van der Valk giftcard op deze pagina.
Hoofdkussens
Ik heb in een Van der Valk Hotel geslapen, is dit hetzelfde hoofdkussen?
Het is moeilijk om te achterhalen welk specifiek kussen u heeft gebruikt tijdens uw verblijf, aangezien er per hotel verschillende soorten hoofdkussens in omloop zijn. De stevige hoofdkussens die momenteel in onze webshop beschikbaar zijn, worden veelvuldig gebruikt in de meeste Van der Valk hotels en staan bekend om hun hoge kwaliteit. Indien u een foto heeft van het label van het kussen waarop u heeft geslapen, kunnen wij graag nagaan of dit kussen afkomstig is uit de
Valk Store.
Wat is het verschil in de hoofdkussens?
Onze drie hoofdkussens bieden elk een unieke combinatie van comfort en ondersteuning, zodat je de perfecte keuze kunt maken voor jouw ideale
nachtrust.
Het Zachte kussen is ideaal voor wie op zoek is naar een luxueus, comfortabel kussen dat een zachte en soepele afwerking biedt. Het is gevuld met gerecyclede polyester holle vezel en heeft een vulgewicht van 800 gram, wat het perfect maakt voor een lichte, zachte slaapervaring. De tijk van gerecycled polyester zorgt voor extra zachtheid en is wasbaar op 40 graden. Dit kussen is bovendien anti-allergeen.
Het Medium kussen biedt een uitstekende balans tussen comfort en ondersteuning. Het is gevuld met 800 gram 100% Ultrolite, een zachte holle polyester vezel die veerkrachtige ondersteuning biedt voor je hoofd en nek. De tijk van 100% soft perkaline katoen zorgt voor ademend comfort en een fris gevoel. Dit kussen is wasbaar op maximaal 40 graden en is ook anti-allergeen, wat het een ideale keuze maakt voor wie iets meer ondersteuning
zoekt zonder in te boeten op comfort.
Het Harde kussen is ontworpen voor degenen die stevigheid en maximale ondersteuning verlangen. Met een vulgewicht van 1200 gram synthetische donsvezels biedt dit kussen stevige ondersteuning voor je hoofd en nek. De tijk, gemaakt van 100% soft perkaline katoen, is ademend en zacht, maar biedt een stevigere afwerking dan de andere kussens. Net als de andere varianten is het wasbaar op maximaal 40 graden en anti-allergeen.
Kortom, het belangrijkste verschil ligt in de stevigheid en de vulling: het zachte kussen biedt een lichtere vulling voor comfort, het medium kussen biedt een veerkrachtige ondersteuning, en het harde kussen heeft een stevigere vulling voor maximale ondersteuning.
Of je nu kiest voor de zachtheid van het Zachte kussen, de veerkracht van het Medium kussen, of de stevige ondersteuning van het Harde kussen, met elk van deze kussens geniet je van de kwaliteit en het comfort van Van der Valk, voor een heerlijke nachtrust.
Kan ik het hoofdkussen retourneren?
Ben je niet tevreden met het geleverde product? Hieronder vindt je onze retourvoorwaarden terug per product.
Algemene voorwaarden
- Het artikel is niet gebruikt, beslapen of beschadigd.
- Het artikel moet in de originele verpakking zitten.
- De verzendkosten voor het retourneren van een pakket zijn voor eigen rekening. Deze bedragen €4,95 voor reguliere producten. Voor voordelige buitenkansjes betaalt u €6,95. Retouren uit het buitenland kosten €7,95.
- Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na levering.
Omruilen
Het is niet mogelijk om de bestelling om te ruilen. Mocht je een ander product willen dan kun je jouw bestelling retourneren (mits je aan de retourvoorwaarden voldoet) en daarna kun je een nieuwe bestelling plaatsen.
Retourpakketten welke niet zijn aangemeld kunnen niet worden verwerkt. Tevens is ons genoemde adres op de website niet geschikt voor retourneringen en bezoeken.
Mocht je aan de retourvoorwaarden voldoen, kun je contact opnemen via het contactformulier. Je zult dan een bericht ontvangen met aanvullende informatie inclusief het retourlabel. Het bedrag (exclusief de retourkosten) ontvang je terug op je rekening nadat wij de retourzending hebben ontvangen.
Zijn de hoofdkussens geschikt voor zijslapers?
Voor rugslapers is een kussen met gemiddelde stevigheid ideaal. Dit houdt de nek en het hoofd in lijn met de ruggengraat, wat helpt bij het voorkomen van rugklachten. Zijslapers hebben vaak behoefte aan een dikker kussen dat de ruimte tussen hoofd en schouders opvult, zodat de nek goed uitgelijnd blijft.
Bij Valk Store vindt u diverse Van der Valk kussens, zodat er altijd een geschikt hotelkussen voor u bij zit. Tips en inspiratie voor het kiezen van het juiste kussen zijn te vinden in ons blog.
Kan ik het hoofdkussen wassen?
Ja, een aantal van de hoofdkussens van Van der Valk wasbaar. De meeste kussens zijn voorzien van een tijk die wasbaar is op 40 graden. Dit geldt zowel voor de zachte, medium als harde kussens uit de Valk Store. Het is echter altijd goed om de specifieke wasinstructies op het etiket van het kussen te controleren, omdat dit de beste manier is om het kussen goed te onderhouden.
Dekbedden
Wat is het verschil tussen de dekbedden?
In de Valk Store vindt u 4 verschillende soorten:
Comfort 4-seizoenen dekbed: Dit dekbed is dunner dan de andere drie varianten en biedt een comfortabele, ademende slaapervaring gedurende het hele jaar.
Suite 4-seizoenen dekbed: Dit dekbed kenmerkt zich door zijn lichte en luchtige structuur, waardoor het weinig gewicht heeft. Het biedt uitstekende kwaliteit en is ideaal voor een aangename nachtrust.
Dekbed 4-seizoenen 2-delig: Dit dekbed bestaat uit twee afzonderlijke delen: een zomerdeel en een herfstdeel. Deze delen kunnen eenvoudig met drukknopen aan elkaar worden bevestigd, waardoor het geheel geschikt is voor gebruik als winterdekbed.
Dekbed Ecodown Synthetisch Dons: Dit dekbed is gevuld met synthetisch dons, wat zorgt voor een uitstekende kwaliteit. Het wordt vaak aangetroffen in hotels. Het "kraakt" licht, zoals veel mensen het omschrijven, maar vormt zich goed rond het lichaam. Het is iets zwaarder dan het Suite dekbed, maar biedt een comfortabele en luxe slaapervaring.
Welk dekbed ligt er in de Van der Valk hotels?
Het is moeilijk te achterhalen welk specifiek dekbed u heeft gebruikt tijdens uw verblijf, aangezien er per hotel verschillende soorten dekbedden in omloop zijn. De dekbedden die momenteel in onze webshop beschikbaar zijn, worden veelvuldig gebruikt in de meeste Van der Valk hotels en staan bekend om hun hoge kwaliteit. Indien u een foto heeft van het label van het dekbed waaronder u heeft geslapen, kunnen wij graag nagaan of dit product afkomstig is uit de Valk Store.
Wat zijn de verschillen in de warmteklassen van een dekbed?
Warmteklassen zijn een belangrijke indicatie voor de warmte en dikte van een dekbed. Warmteklasse 1 vertegenwoordigt het warmste en dikste dekbed, ideaal voor koudere nachten of voor personen die het snel koud hebben tijdens de slaap. Dit type dekbed biedt de hoogste isolatie en zorgt voor een aangename en warme nachtrust.
Aan de andere kant staat Warmteklasse 4, wat aangeeft dat het dekbed dunner is en een lagere isolatiewaarde heeft, waardoor het meer geschikt is voor warmer weer of voor mensen die de voorkeur geven aan een minder opwarmend dekbed. Bij het kiezen van een dekbed is het belangrijk om de juiste
warmteklasse te selecteren op basis van uw persoonlijke voorkeuren en de seizoensgebonden omstandigheden.
Kan ik het dekbed retourneren?
Ben je niet tevreden met het geleverde product? Hieronder vindt je onze retourvoorwaarden terug per product.
Algemene voorwaarden
- Het artikel is niet gebruikt, beslapen of beschadigd.
- Het artikel moet in de originele verpakking zitten.
- De verzendkosten voor het retourneren van een pakket zijn voor eigen rekening. Deze bedragen €4,95 voor reguliere producten. Voor voordelige buitenkansjes betaalt u €6,95. Retouren uit het buitenland kosten €7,95.
- Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na levering.
Omruilen
Het is niet mogelijk om de bestelling om te ruilen. Mocht je een ander product willen dan kun je jouw bestelling retourneren (mits je aan de retourvoorwaarden voldoet) en daarna kun je een nieuwe bestelling plaatsen.
Retourpakketten welke niet zijn aangemeld kunnen niet worden verwerkt. Tevens is ons genoemde adres op de website niet geschikt voor retourneringen en bezoeken.
Mocht je aan de retourvoorwaarden voldoen, kun je contact opnemen via het contactformulier. Je zult dan een bericht ontvangen met aanvullende informatie inclusief het retourlabel. Het bedrag (exclusief de retourkosten) ontvang je terug op je rekening nadat wij de retourzending hebben ontvangen.
Welke warmteklassen hebben de dekbedden in de Valk Store?
Warmteklasse 1 staat voor het warmste en dikste dekbed, terwijl warmteklasse 4 duidt op een dunner en koeler dekbed. Dit betekent dat hoe lager het cijfer, hoe warmer het dekbed. In dit geval is het zomerdekbed het koelste, terwijl het 4-seizoenen dekbed 2-delig de mogelijkheid biedt om de warmte aan te passen, waardoor het het warmst kan worden ingesteld.
Beddengoed
Is het noodzakelijk om zowel een hoeslaken als een molton om het matras te doen?
Een hoeslaken is essentieel voor het beschermen van uw matras en het creëren van een comfortabele slaapomgeving. Het hoeslaken zorgt ervoor dat het matras hygiënisch blijft en voorkomt slijtage door direct contact met de huid.
Hoewel het gebruik van een molton niet strikt noodzakelijk is, wordt het sterk aanbevolen voor extra bescherming van zowel uw matras als topper. Een molton fungeert als een extra barrière die voorkomt dat vocht, vuil en bacteriën het matras of de topper bereiken, wat bijdraagt aan een langere levensduur van uw beddengoed. Bovendien biedt een molton extra comfort en kan het helpen de temperatuur beter te reguleren tijdens de slaap.
Hebben de dekbedovertrekken een instopstrook?
Het dekbedovertrek is uitgerust met een instopstrook die zich over de gehele breedte uitstrekt. Deze instopstrook zorgt ervoor dat het dekbed goed op zijn plaats blijft, waardoor het overtrek strak om het dekbed wordt gewikkeld en een verzorgd en netjes uiterlijk behoudt. Dit maakt het tevens gemakkelijker om het dekbed aan het einde van de nacht goed in te stoppen, zodat het opgeruimd en netjes blijft.