Suite met bed en achterwand

FAQ

Wat is het verschil tussen de drie luxury bedden?

Dit zijn 3 verschillende combinaties. De eerste bestaat uit een boxspring en matras. De tweede uit een boxspring, matras en topper. De derde en meest uitgebreide bestaat uit een boxspring, matras (gestoffeerd), topper en bedachterwand

Wat is het verschil tussen het comfort dekbed en het suite dekbed?

Comfort: Fibrefillvulling met tijk van polypercale
Suite: Gel/siliconevezel met tijk Percale katoen

Beide dekbedden zijn geschikt voor all seasons.

Wat is het verschil tussen het comfort kussen en het suite kussen?

Comfort: 700 gram vezelbolletjes comforel. Tijk 100% percale katoen.
Suite: 1200 gram Gel, siliconenvezel. Tijk 100% percale katoen.

Beide kussens zijn voorzien van een rits en zijn wasbaar/anti allergisch.

Welke formaat dekbed kan ik het beste kiezen?

Een dekbed valt meestal 20-40 cm aan de weerzijden van het bed naar beneden. Indien uw bed 210 cm lang is dan raden wij u aan een voor een dekbed van 220 cm lang te kiezen. Afhankelijk van het matras en de boxspring kunt u kiezen uit de maten:
140x200
140x220
200x200
240x200
240x220

Wat is het verschil tussen Stof (Bergamo) en Skaileer (Madryt) bekleding?

De stof waarmee wij de boxsprings bekleden is de zogeheten, Bergamo stof. Dit is een zacht geweven stof van hoge kwaliteit. De stof geeft een stijlvolle uitstraling aan de boxsprings, matrassen en bed achterwanden. De stof is verkrijgbaar in 6 kleuren, namelijk: Beige, Wit, Lichtgrijs, Donkerblauw, Antraciet en Zwart

Skaileer Madryt is een duurzame stof die gemakkelijk schoon te houden is. De stof lijkt op leer wat een strakke en moderne uitstraling geeft aan de boxsprings, matrassen en bedachterwanden. De stof is verkrijgbaar in 7 kleuren, namelijk: Beige, Wit, Lichtgrijs, Lichtgrijs Taupe, Antraciet, Donker Antraciet en Zwart.

Wat is het verschil tussen een topper/topmatras?

Een topper is een toevoeging aan uw matras. Het geeft meer veerkracht en versteviging wanneer u draait in uw slaap. Daarnaast geeft het extra bescherming aan uw bed. Een topper zorgt ervoor dat de vocht- en temperatuurregulatie van uw bed optimaliseert.

Klik hier voor meer informatie over toppers.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten zijn € 4,95 per bestelling. Indien uw totale bestelling meer is dan € 45,00 zijn de bezorgkosten inclusief. Voor bezorgingen naar Duitsland en België rekenen wij een toeslag van € 12,95.
Voor alle giftcards ongeacht de waarde wordt er € 2,95 euro verzendkosten berekend, naar adressen buiten Nederland is dit € 5,95.

Hoe kan ik mijn producten retourneren?

Bent u niet tevreden met het geleverde product? U kunt hoofdkussens, dekbedden, bedlinnen en badtextiel binnen 14 dagen na levering retourneren. Neemt u in dit geval contact op met onze support afdeling.

support@valkstore.nl of 088-0246333

De retourzending dient aan de volgende punten te voldoen:
- Het artikel is niet gebruikt, beslapen of beschadigd
- Het artikel moet in de originele verpakking zitten
- Zorg dat er duidelijk wordt aangegeven van wie het pakket afkomstig is
- Maatwerk producten, waaronder bedden, kunnen niet geretourneerd worden
- Bedlinnen, handdoeken en badjassen kunnen niet geretourneerd of geruild worden wanneer deze uit de verpakking zijn gehaald. 

Indien u een bedonderdelen retourneert heeft u voorafgaand contact opgenomen met de support afdeling van Valk Store.

De verzendkosten voor het retourneren van een pakket zijn voor eigen rekening.

Fiets:

Het is mogelijk om uw fiets binnen 14 dagen na aankoop gratis te ruilen of te retourneren onder bepaalde voorwaarden. Hiervoor geldt dat de bestelde producten in ongebruikte en originele staat zijn. Vanzelfsprekend mag je een kleine proefrit op een fiets maken, maar deze mag hoogstens 2 kilometer lang zijn. In alle andere gevallen, rekenen we afschrijvingskosten. In dit geval kunt u contact opnemen via het contactformulier.

Wat zijn de voorwaarden om te retourneren van uw fiets?

- Retourneren van een fiets kan tot 14 dagen na de factuurdatum van je aankoop. Er mag hoogstens 2 kilometer op proef gereden zijn.
- Retourneren van een onderdeel of accessoire kan tot 14 dagen na de factuurdatum van je aankoop.

- Het product is compleet, ongebruikt en zit in de originele verpakking.

- Bij de aankoop van een samengestelde aanbieding of een bundel product, dan kan je alleen de complete bundel aan ons retourneren.

Uitzonderingen die we niet retour nemen zijn:

- Artikelen of producten met montage- of gebruikssporen.

- Artikelen of producten met missende of beschadigde originele verpakking.

Hoe zit het met garantie op bedden?

Indien er onvolkomenheden ontstaan dan gelden de volgende CBM bepalingen:

- Op klachten die binnen een jaar van aankoop worden geconstateerd, wegens fabrieksfouten, geven wij volledige garantie.
- Binnen 2 jaar na aankoopdatum zijn 2/3de van de kosten van reparatie en/of vervanging voor onze rekening. Binnen 3 jaar is dit 1/3de deel.
- Garantie geldt alleen, indien en mits, het artikel op de juiste wijze is gebruikt (schade door vocht en normale slijtage vallen niet onder de garantie).



Hoe zit het met de garantie op fietsen?

Standaard krijg je op alle fietsen twee jaar garantie. Als er in het eerste jaar van de garantieperiode iets stuk gaat aan je fiets doordat er sprake is van een productiefout, dan komen wij het probleem gratis aan huis repareren. Wanneer er in het tweede jaar van de garantieperiode iets defect gaat aan je fiets als gevolg van een productiefout, dan wordt dit kosteloos gerepareerd in één van onze werkplaatsen.

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Reparatie van defecten veroorzaakt door een productiefout valt onder de garantie. Wanneer er een defect aan je fiets is wat valt onder het normale gebruik en onderhoud, valt dit niet binnen de garantie. Wij vergoeden geen reparatiekosten van derden. Om je garantie te behouden is het belangrijk dat de fiets het juiste onderhoud heeft gehad. Wij adviseren om de eerste servicebeurt tussen de 5e en 6e maand na ontvangst van je fiets uit te laten voeren. Bij een garantieclaim zal het product worden opgestuurd naar de fabrikant, die zal beoordelen of het inderdaad een garantiegeval is. Zo ja, dan wordt er een vervangend product teruggestuurd.

De garantie is niet geldig:

- bij valschade en onjuist of oneigenlijk gebruik en onderhoud
- bij normale slijtage die optreedt bij dagelijks gebruik van een product en ouderdom
- bij schade veroorzaakt door slecht onderhoud, verwaarlozing of door een ongeval
- als er schade is opgetreden als gevolg van verandering door het product, aangebracht door de consument en zonder toestemming van de fabrikant
- als de schade niet tijdig wordt gemeld (binnen twee maanden)
- als er schade is opgetreden als gevolg van klimatologische invloeden zoals verwering van lak, corrosie en/of roestvorming
- bij schade veroorzaakt door vervoer door de klant
- bij schade veroorzaakt door reparaties of ingrepen uitgevoerd door personen die daartoe niet - schriftelijk - door verkoper gemachtigd zijn
- als er schade is opgetreden als gevolg van onjuiste installatie, afstelling of reparaties

Wat moet ik doen als mijn vraag niet beantwoord is bij bovenstaande FAQ’s?

Indien u nog vragen heeft kunt u gerust contact opnemen met onze support afdeling. Dit kan via het contactformulier of u kunt bellen naar 088-0246333 of mailen naar support@valkstore.nl. Wij helpen u graag verder.

Hoe monteer ik mijn bed?

Klik hier voor de uitleg over het monteren van de bedden en boxsprings