Van der Valk suite bed

Verzenden & Retourneren

Bestellen

De producten in onze webshop zijn gemakkelijk te bestellen. Indien u het gewenste product heeft gevonden kunt u deze toevoegen in de winkelwagen en verder winkelen of u kunt deze direct afrekenen via de button “nu kopen”. Zodra uw bestelling compleet is kunt u deze afrekenen in de online kassa. De genoemde productprijzen zijn inclusief 21% BTW. De
verschillende betaalmogelijkheden worden vermeld in de online kassa. Nadat de bestelling is binnengekomen ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.

Heeft u nog niet kunnen vinden waar u naar zocht? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

support@valkstore.nl of 088-0246333

Levering

Onze producten worden binnen 5 werkdagen bij u thuis geleverd. Voor bedden en bedonderdelen hanteren wij een gemiddelde levertijd van 3-5 weken. Bij o.a. maatwerk kan het voorkomen dat een van de producten niet op voorraad of niet leverbaar is. Wij zullen in dit geval zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Wij brengen voor bestellingen € 4,95 verzendkosten in rekening. Bij bestellingen vanaf € 45,00 worden geen verzendkosten in rekening gebracht, tenzij anders overeengekomen is. Voor leveringen in het buitenland geldt een toeslag van € 12,95.

Retourinstructies

Bent u niet tevreden met het geleverde product? U kunt deze binnen 14 dagen na levering retourneren (met uitzondering van de bedden). Neemt u in dit geval contact op met onze support afdeling.

support@valkstore.nl of 088-0246333

Retourvoorwaarden

De retourzending dient aan de volgende punten te voldoen:

- Het artikel is niet gebruikt, beslapen of beschadigd
- Het artikel moet in de originele verpakking zitten
- Zorg dat er duidelijk wordt aangegeven van wie het pakket afkomstig is
- Maatwerk producten kunnen niet geretourneerd worden (bedden)
- Indien u een bed/bedonderdelen retourneert ivm onvolkomenheden heeft u voorafgaand contact opgenomen
met de support afdeling van Valk Store
- Handzeep en handlotion kunnen na gebruik niet meer geretourneerd worden. 

Heeft u een bed besteld en wilt u deze annuleren? Dit is mogelijk binnen 1 week, daarna is het bed in productie en kan het niet meer geannuleerd worden.

De verzendkosten voor het retourneren van een pakket zijn voor eigen rekening.

Garantie op bedden

Indien er onvolkomenheden ontstaan dan gelden de volgende CBM bepalingen:

- Op klachten die binnen een jaar van aankoop worden geconstateerd, wegens fabrieksfouten, geven wij volledige garantie.
- Binnen 2 jaar na aankoopdatum zijn 2/3de van de kosten van reparatie en/of vervanging voor onze rekening. Binnen 3 jaar is dit 1/3de deel.
- Garantie geldt alleen, indien en mits, het artikel op de juiste wijze is gebruikt (schade door vocht en normale slijtage vallen niet onder de garantie).

Garantie op fietsen

Standaard krijg je op alle fietsen twee jaar garantie. Als er in het eerste jaar van de garantieperiode iets stuk gaat aan je fiets doordat er sprake is van een productiefout, dan komen wij het probleem gratis aan huis repareren. Wanneer er in het tweede jaar van de garantieperiode iets defect gaat aan je fiets als gevolg van een productiefout, dan wordt dit kosteloos gerepareerd in één van onze werkplaatsen.

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Reparatie van defecten veroorzaakt door een productiefout valt onder de garantie. Wanneer er een defect aan je fiets is wat valt onder het normale gebruik en onderhoud, valt dit niet binnen de garantie. Wij vergoeden geen reparatiekosten van derden. Om je garantie te behouden is het belangrijk dat de fiets het juiste onderhoud heeft gehad. Wij adviseren om de eerste servicebeurt tussen de 5e en 6e maand na ontvangst van je fiets uit te laten voeren. Bij een garantieclaim zal het product worden opgestuurd naar de fabrikant, die zal beoordelen of het inderdaad een garantiegeval is. Zo ja, dan wordt er een vervangend product teruggestuurd.

De garantie is niet geldig:

- bij valschade en onjuist of oneigenlijk gebruik en onderhoud
- bij normale slijtage die optreedt bij dagelijks gebruik van een product en ouderdom
- bij schade veroorzaakt door slecht onderhoud, verwaarlozing of door een ongeval
- als er schade is opgetreden als gevolg van verandering door het product, aangebracht door de consument en zonder toestemming van de fabrikant
- als de schade niet tijdig wordt gemeld (binnen twee maanden)
- als er schade is opgetreden als gevolg van klimatologische invloeden zoals verwering van lak, corrosie en/of roestvorming
- bij schade veroorzaakt door vervoer door de klant
- bij schade veroorzaakt door reparaties of ingrepen uitgevoerd door personen die daartoe niet - schriftelijk - door verkoper gemachtigd zijn
- als er schade is opgetreden als gevolg van onjuiste installatie, afstelling of reparaties