BESTELLEN

Indien je het gewenste product hebt gevonden kan je deze toevoegen in de winkelwagen en verder winkelen of je kunt deze direct afrekenen via de button “nu kopen”. Zodra jouw bestelling compleet is kan je deze afrekenen in de online kassa. De genoemde productprijzen zijn inclusief 21% BTW. De verschillende betaalopties worden vermeld in de online kassa. Nadat de bestelling bij ons is binnen gekomen ontvang je een bevestiging per e-mail.

Twijfel je over de kleur of de stof van een product? Wij sturen graag knipstukjes van de stof op om deze thuis te bekijken. Daarnaast is het mogelijk om een afspraak te maken in de showroom bij onze leverancier.

Heb je nog niet kunnen vinden wat je zoekt? Neem dan gerust contact met ons op via support@valkstore.nl of 088-0246333. Wij helpen graag verder.

Inklapbare content

Offerte

Het is mogelijk een bestelling te plaatsen op basis van een offerteaanvraag. Je kunt via het contactformulier aangeven dat je een offerte wenst te ontvangen met daarbij jouw wensen. Een offerteaanvraag is uitsluitend voor de bestelling van bedden, matrassen, toppers, boxsprings of een zakelijke bestelling naar het buitenland met verlegde BTW.

ANNULEREN

Wij doen ons best om de bestelde producten zo snel mogelijk bij jou te leveren. Hierdoor is het niet mogelijk om de bestelling te annuleren wanneer deze verwerkt is voor verzending.

Heb je een bed, matras of topper besteld en wil je deze annuleren? Dit is mogelijk binnen 1 week, daarna is het bed in productie en kan het niet meer geannuleerd worden.

LEVEREN

Houd er rekening mee dat onderstaande levertijden een indicatie zijn. We zijn hierin afhankelijk van de medewerking van PostNL.

Bestellingen worden geleverd in Nederland, België, Duitsland en Luxemburg met uitzondering van bedden, matrassen en toppers. Bedden, matrassen en toppers worden enkel geleverd in Nederland en België. Aan de levering van de Van der Valk E-Giftcards zijn geen land voorwaarden verbonden.

Inklapbare content

Leveringstijden

Bedden
De gemiddelde levertijd op de bedden is momenteel 6 weken.

Bij maatwerk kan het voorkomen dat een van de producten niet op voorraad of niet leverbaar is. Wij zullen in dit geval zo snel mogelijk contact opnemen.

Matrassen en toppers
De gemiddelde levertijd op de matrassen en toppers is momenteel 3 weken.

Bij maatwerk kan het voorkomen dat een van de producten niet op voorraad of niet leverbaar is. Wij zullen in dit geval zo snel mogelijk contact opnemen.

Beddengoed, bedlinnen en badtexiel
De gemiddelde levertijd van het beddengoed, bedlinnen en badtextiel is 2 tot 3 werkdagen.

Valk Giftcard
De gemiddelde levertijd van de Van der Valk Giftcard is 3 tot 5 werkdagen binnen Nederland en 5 tot 7 werkdagen voor het buitenland.

Valk E-Giftcard
De Van der Valk E-Giftcard wordt op werkdagen binnen 24 uur verwerkt. Deze ontvang je in de opgegeven e-mailbox.

Leveringskosten

Bij bestellingen vanaf € 45,00 worden geen verzendkosten in rekening gebracht, tenzij anders overeengekomen is. (Dit geldt niet voor leveringen buiten Nederland en niet voor Valk Giftcard)

Bedden, matrassen en toppers
Voor bestellingen van bedden, matrassen en toppers in Nederland brengen wij geen leveringskosten in rekening. Voor leveringen in  België geldt er een toeslag van €25,00.

Bestellingen naar de Waddeneilanden verzenden wij tot aan het depot op het vaste land.

Let op: Bent u niet thuis om het moment van leveren, dan zal de leverancier het matras, de topper of het bed mee terug nemen en wordt u ingedeeld op een ander moment tegen een meerprijs van €75,-.

Beddengoed, bedlinnen en badtexiel
Voor bestellingen van beddengoed, bedlinnen en badtexiel in Nederland brengen wij €4,95 in rekening. Voor leveringen buiten Nederland geldt een toeslag van €12,95.

Valk Giftcard
Voor bestellingen van Valk Giftcards, ongeacht de waarde in Nederland brengen wij €5,95 in rekening. Voor leveringen buiten Nederland wordt er €7,95 in rekening gebracht.

De verzendkosten komen niet te vervallen wanneer u een bestelling plaatst boven de €45,00.

Valk E-Giftcard
Voor bestellingen van Valk E-Giftcards worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Dit geldt voor zowel Nederland als buiten Nederland.

RETOURNEREN

Ben je niet tevreden met het geleverde artikel? Hieronder vindt je onze retourvoorwaarden terug per product.

Algemene voorwaarden

  • Het artikel is niet gebruikt, beslapen of beschadigd.
  • Het artikel moet in de originele verpakking zitten.
  • De verzendkosten voor het retourneren van een pakket zijn voor eigen rekening. Deze bedragen €4,95 voor reguliere producten. Voor voordelige buitenkansjes betaal je €6,95. Retouren uit het buitenland kosten €7,95.
  • Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na levering.

Bedden, matrassen en toppers
Onze bedden, matrassen en toppers worden na de bestelling in productie gezet, hierdoor is het niet mogelijk om deze producten te retourneren. Indien het bed of bedonderdelen onvolkomenheden heeft, kun je contact opnemen met de support afdeling van Valk Store via support@valkstore.nl, 088-0246333 of vul het contactformulier in.

Omruilen
Het is niet mogelijk om de bestelling om te ruilen. Mocht je een ander product willen dan kun je jouw bestelling retourneren (mits je aan de retourvoorwaarden voldoet) en daarna kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Retourpakketten welke niet zijn aangemeld kunnen niet worden verwerkt. Tevens is ons genoemde adres op de website niet geschikt voor retourneringen en bezoeken.

Mocht je aan de retourvoorwaarden voldoen, kun je contact opnemen via het contactformulier. Je zult dan een bericht ontvangen met aanvullende informatie inclusief het retourlabel. Het bedrag (exclusief de retourkosten) ontvang je terug op je rekening nadat wij de retourzending hebben ontvangen.

GARANTIE OP BEDDEN, MATRASSEN EN TOPPERS

Onze bedden, matrassen en toppers worden na bestelling in productie gezet, hierdoor is het niet mogelijk om deze producten te retourneren. Indien jouw bed/bedonderdelen onvolkomenheden heeft, kan je contact opnemen met de support afdeling van Valk Store.

Indien er onvolkomenheden ontstaan dan gelden de volgende CBM bepalingen:

  • Op klachten die binnen een jaar van aankoop worden geconstateerd, wegens fabrieksfouten, geven wij volledige garantie.
  • Binnen 2 jaar na aankoopdatum zijn 2/3de van de kosten van reparatie en/of vervanging voor onze rekening, binnen 3 jaar is dit 1/3de deel.
  • Garantie geldt alleen, indien en mits, het artikel op de juiste wijze is gebruikt. Schade door vocht en normale slijtage vallen niet onder de garantie.

Wij raden aan om voor dat je een bed/matras/topper besteld of akkoord geeft op de offerte, gebruik te maken van onze stofstalenservice. Hierdoor weet je zeker welke kleur je besteld. Het kan voorkomen dat er kleurverschil zit in de afbeeldingen op in de Valk Store en in de werkelijke stof. Alle informatie over de stofstalenservice vindt je hier.

Wanneer je geen gebruik maakt van de stofstalenservice, kunnen opmerkingen over kleurverschillen tussen het geleverde product en jouw verwachtingen naar aanleiding van de afbeelding niet worden verwerkt. Dit geldt tevens voor kleurverschillen die het gevolg kunnen zijn van lichtinval of andere omgevingsfactoren.

CONTACT GEGEVENS

Adres:
Stationsweg 91
3621 LK Breukelen

Let op: niet voor retourneringen en niet het bezoekadres

Email:
support@valkstore.nl

Telefoonnummer:
088-0246333
Beschikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 - 17:00 uur